Terminátor 4

2011.02.27. 17:38

Rendező: Joseph McGinty Nichol
Írta: Jonathan Nolan, Anthony E. Zukier, Shawn Ryan, Paul Haggis, John D. Brancato, Michel Ferris, Gale Anne Hurd, James Cameron

Jóból sosem elég, így a terminátor 3 után megnéztem a következő részt. Mikor megjelent tavaly előtt, kíváncsian vártam, hogy mi lehet a történetnek a folytatása. Szerintem nem csalódtunk nagyot.

A film remek. Véleményem szerint Christian Bale remek választás volt John Connor szerepére. Sam Worhington, aki Marcus Wright-ot alakítja szintén remek választás.

A történet szerint még 2003-ban az ítélet nap előtt, új fejlesztésbe kezdett a Skynet. Egy vadonat új robotot hoztak létre, a legjobb beépülő modellt. Erre épül rá a történet. Connor kikerült a főszerepből és szerintem megoszlik kettejük között. Remekül megírt történetének köszönhetően én egy percet sem unatkoztam és 130 perc úgy repült el, hogy észre se vettem.

Külön tetszett, hogy azokat a dolgokat, amiket az előző filmekben láthattunk, hallhattunk belevitték a filmbe. Gondolok itt Sarah Connor hangkazettáira, a fényképére és a Connor arcán lévő hegekre.

Szerintem remek folytatása ez a terminátor sorozatnak és várom a következő részt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emovies.blog.hu/api/trackback/id/tr532695282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása