Napi zene

2011.03.01. 19:25

Mivel tegnap, nem tettem ki napi zenét, ezért ma bepótolom :)

 

Az első zene: Lars Erik Fjosne - Ignis Fjosne Egy nagyon jó nyugis zenen én tanulni szoktam mellette. Sajnos nem találtam olyan videót, ahol rendes hanganyag lett volna, ezért két lehetőséget adok meg.

1,


 

 

2,

http://www.bomb-mp3.com/download.php?mp3_id=3031008&title=Lars+Erik+Fj%C3%B8sne+-+Ignis+Solus

A kódot be kell írni, enbale download and listen, és meg lehet hallgatni.

 

A másik zene, ha már nyugis zenével kezdtem, is nyugis lesz. Nara - E.S. Posthomus

 

 

Remélem tetszenek majd :)

A bejegyzés trackback címe:

https://emovies.blog.hu/api/trackback/id/tr412702184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása